Kariera w KGK Trend

Sprawdź nasze oferty pracy na olx.pl:
Sprawdź nasze oferty pracy na pracuj.pl:

Zakres obowiązków:

  • Pozyskiwanie nowych Klientów w branży elektroniki użytkowej dla marki XBLITZ
  • Aktywna sprzedaż Xblitz we wszystkich kanałach sprzedaży i dużych sieciach sprzedaży
  • Współpraca z dystrybucjami
  • Współpraca z największymi sieciami handlowymi
  • Realizacja planów sprzedażowych marki Xblitz
  • Współtworzenie strategii Działu Handlowego, analiza rynku, trendów
  • Reprezentacja firmy na targach i eventach branżowych
  • Szkolenie zewnętrzne sprzedawców i klientów

Nasze wymagania:

  • Znajomości branży elektroniki użytkowej (mile widziane)
  • Świadomości biznesowej
  • Dyspozycyjności
  • Doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży minimum 1 rok
  • Umiejętności budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami
  • Samodzielności w działaniu oraz wysoki poziom wyczucia rynku
  • Otwartości na ludzi, pozytywne nastawienie do powierzonych zadań

Oferujemy:

  • Ciekawe wyzwania
  • Umowę o pracę/B2B
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Pakiet Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Telefon służbowy
  • Atrakcyjne zakupy pracownicze
  • Oferujemy pracę w nowoczesnej firmie, w której będziesz miał realny wpływ na budowanie strategii sprzedażowej w Europie. Cenimy ludzi otwartych, kreatywnych i z pomysłami. Wspieramy każdy rozwój zawodowy.

Benefity:

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Parking dla pracowników

O nas:

KGK TREND SP Z O.O. to prężnie rozwijająca się firma stojąca za spektakularnym sukcesem marki Xblitz. Xblitz to lider z kategorii wideorejestratorów, alkomatów i wielu akcesoriów dla kierowców.

>> Obowiązki:

  • Poszukiwanie, negocjowanie i nawiązywanie współpracy z dostawcami elektroniki z rynków azjatyckich.
  • Monitorowanie trendów rynkowych oraz analiza konkurencji w celu identyfikacji nowych produktów.
  • Negocjowanie warunków handlowych, cen, oraz dostaw z dostawcami.
  • Testowanie produktów.
  • Koordynacja procesu importu, począwszy od planowania zamówień, przez kontrolę jakości, aż po finalną dostawę do magazynu.
  • Aktywny udział w kompleksowym procesie opracowywania materiałów produktowych, obejmujący analizę techniczno-marketingową.
  • Współpraca z innymi działami, takimi jak marketing, sprzedaż, i logistyka, w celu osiągnięcia spójności działań firmy.

>> Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, preferowana branża elektroniki.
  • Doświadczenie w importowaniu produktów.
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne.
  • Znajomość procesów logistycznych oraz umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Zorientowanie na osiąganie celów biznesowych.
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

>> Oferujemy:

  • Umowę na pełny etat lub B2B
  • Zniżki na produkty firmowe
  • Pakiet opieki medycznej PZU
  • Pakiet Multisport
  • Parking dla pracowników.

Zakres obowiązków:

  • Diagnoza, naprawa i testowanie urządzeń elektronicznych
  • Sporządzanie dokumentacji reklamacyjnej
  • Dbałość o porządek na stanowisku pracy

Nasze wymagania:

  • Znajomość teoretyczna jak i praktyczna w zakresie naprawy/serwisu elektroniki
  • Umiejętność lutowania elementów (THT oraz SMD), hotair
  • Umiejętność posługiwania się aparaturą pomiarową (multimetr, oscyloskop)
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Dyspozycyjność i punktualność

Oferujemy:

  • Pracę w zgranym zespole oraz miłą atmosferę
  • Atrakcyjne warunki pracy oraz wynagrodzenie
  • Zaplecze socjalne
  • Dobrze skomunikowaną lokalizację
  • Pracę w nowoczesnej firmie
  • Praca jednozmianowa (wolne weekendy)

Benefity:

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Pakiet Multisport

Mile widziane:

  • Wykształcenie techniczne w kierunku elektronika
  • Uprawnienia SEP E 1kv
 

Zakres obowiązków:

  • Wykonywanie bieżących prac administracyjno-biurowych
  • Dbanie o właściwy obieg dokumentów i informacji, w tym rejestr umów
  • Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura
  • Zaopatrzanie biura
  • Dbanie o komunikację wewnętrzną i zewnętrzną
  • Wsparcie działu IT

Oczekujemy:

  • Sumienności, zaangażowania, optymizmu
  • Podstawowej znajomości obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  • Prawa jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Umowę stażową
  • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie administracji oraz podstaw IT
  • Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym biurze
  • Parking dla pracowników
  • Pracę w młodym zespole
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • Dużą dozę samodzielności na stanowisku
  • Rozwój osobisty i zawodowy
  • Pakiety opieki medycznej oraz multisport

Aplikuj już teraz - PRACA@KGKTREND.PL

Scroll to Top